четвер, 19 січня 2017 р.

модуль 4

Сформулюва уявлення про формуюче оцінювання як засіб, що допомагає супроводити увесь процес навчання учнів від виявлення їх навчальних потреб (початкових/вхідних знань, умінь, уявлень) до підсумкового оцінювання. З'ясувала, якими інструментами можна виявити навчальні потреби учнів, створила такі інструменти оцінювання для своєї навчальної теми. 
Для цього:
1. Опрацювала модуль 4 підручника.
2. Доповнила план вивчення теми (розділ оцінювання)
3. Зрозуміла, що оцінювання навчальних потреб учнів — попереднє оцінювання знань, уявлень, вмінь учнів до того, як вони почали виконувати проекти.
4. Створила вчительську презентацію он-лайн (на своєму диску) на 4-5 слайдів, в якій описала основні питання та діяльність груп за проектом.

Немає коментарів:

Дописати коментар